MERHABA POSTU ve YENİ KARARLAR CHALLENGE!

Hello, everyone.
Uzuuun bir aranın ardından tekrardan merhaba!
Vizeler,finaller sonra da bütler derken uzun bir süre yazı paylaşamadım. Aslında tam planlamadan açtım bu blogu ve ilk hevesle bir süre yazıp dersler bastırınca da bıraktım. Bu sefer daha azimli daha kararlıyım!
Yeni bir sayfa açılsın!!
İlk önce sizlere biraz kendimden bahsedeyim. Adım Işılay. 20 yaşındayım ve diş hekimliği okuyorum. Daha sonra bölümüm hakkında bir yazı yazıp okumak isteyenlere tanımalarında yardımcı olabilirim. Şu an okulum dolayısıyla Edirne'de yaşıyorum ve bu şehri çok sevdim! Aşırı sakin, huzurlu bir yer. Özellikle bir kız öğrenci olarak hiçbir zorluk yaşamadım bir senedir. Aksine istediğim saatte dışarı çıkabilme özgürlüğüne sahibim! Okuduğum bölümün zorluğu ve sürekli ödevlerimizin oluşu nedeniyle çok fazla boş vaktim olmasa da bulduğum küçük aralarda kendini dışarı atan tiplerden değil de daha çok odasına çekilip kitabını okuyan tiplerdenim. Kitap okumayı çok severim. Kişisel gelişim kitaplarını (birçok insanın aksine) çok okurum. Kitap bittikten sonra hayatım çok değişmez belki de ama üzerimde oluşturdukları hayatımı düzenleme ve verimli kullanma isteğini seviyorum. Öncede dizi,film izlemeyi çok severdim ama son zamanlarda sevemez oldum. Bir Game of Thrones daha çıkmadı karşıma :) Sanırım güzel dizilerin hepsini tüketmişim.. GOT, Friends, HIMYM, La Casa de Papel bayıldığım dizilerdi. Ayrıca moda olayına da ilgiliyim ama sınav döneminde baya kilo aldım ama bugün aldığım bir kararla da zayıflayacağım! Aslında sürekli diyete başlama,spor yama kararı alırım ama bugün çok daha fazla inançlıyım. Şortlarımın hiçbirinin üzerime olmadığını görünce anladım iyice. Hatta belki burda yazarsam daha sadık kalabilirim aldığım kararlara. Size de öyle olmuyor mu? Kendi kendinize aldğınız kararlardan çok çabuk cayılmıyor mu sizce de ? Karalara sadık kalmak için öneriniz varsa alırım bi' dal :)
İnanıyorum!
Bu sefer değişecek.
O kararlar uygulanacak!!
Hadi bugün hayatımıza hep eklemek istediğimiz ama bir türlü devamını getiremediğimiz bir şeyi ekleyelim hep birlikte.
Benim kararım belli: HAREKETE GEÇ!
Sadie Dishes- 2016 Resolutions

Yorumlar

Popüler Yayınlar