Dilek/Hayal Panosu (Vision Board)

Organize your dreams by creating a vision board for your creative workspace! #inspiration #papercrafting #goals

Yeni yıl yeni başlangıçlar demek. Her biri tertemiz 365 sayfadan oluşan bir defter gibi.. Her yeni bir yıla başlarken yeni kararlar alırız,sözler veririz kendimize."Bu sene kendime daha çok zaman ayıracağım,spora düzenli gideceğim,bir araba alacağım" gibi. Kısa bir süre sonra ise yine hayatın sıradanlığına takılıp unuturuz aldığımız kararları. Ben bu sene farklı olsun istiyorum! Aldığım kararlara uymak,sevmediğim şeyleri değiştirmek istiyorum. Bunun için her sene olduğu gibi bu yıldan da beklentilerimi,isteklerimi ve hayallerimi listeledim ve bunları unutmamak,hep gözümün önünde bulundurmak için bir ilham/dilek panosu yapmaya karar verdim. Bu yıl sen de harekete geçmek istiyorsan aşağıda bu panoyu nasıl hazırladığımı anlattım.

                                              42 Female Lifestyle Picture Quotes For The Millennial Woman | Addicted 2 Success
Öncelikle hedef ve isteklerinizi listeleyin.Bu listeyi yeni yılda olmak istediğiniz kişi,yapmak istedikleriniz ve sahip olmak istedikleriniz diye 3 kategoriye ayırın.Birkaç örnekle açıklamak gerekirse;

  • Nasıl biri olmak istiyorum?  
Bu sene "hayır" diyebilmeyi öğrenmek istiyorum.
İnsanlara ilham verici yazılar yazmak istiyorum.
Başarılarımdan dolayı takdir edilen bir girişimci olmak istiyorum.
Daha özgüvenli biri olmak istiyorum.
                                   

  • Neler yapmak istiyorum?
Yaz tatilinde İngiltere'ye dil kursuna gitmek istiyorum.
Daha çok kitap okumak istiyorum.
Derslerime düzenli çalışıp hayalimdeki üniversiteyi kazanmak istiyorum.
Arkadaşlarımla daha çok görüşmek,eğlenmek istiyorum.

  • Nelere sahip olmak istiyorum
Bu sene kırmızı bir araba almak istiyorum.
Bankada paramı biriktirmek istiyorum.
Güzel bir ilişkiye sahip olmak istiyorum.
Çok beğendiğim topuklu ayakkabıları almak istiyorum.

Önemli nokta: dileklerinizi özelleştirin,ayrıntıya inin. Genelgeçer hayaller kurmayın. Mesela bu sene yurtdışına seyahat edeceğim yerine bu sene 1 hafta Amsterdam'a gideceğim demek gibi.
Listenizi oluşturduktan sonra bunları size hatırlatan görseller bulun.Bu görselleri dergi ve gazetelerden kesebilir veya çıktı alabilirsiniz.Mesela gitmek istediğiniz bir şehirin fotoğrafı,kazanmak istediğiniz üniversitenin logosu,beğendiğiniz bir dekorasyon çizimi vb. Birkaç tane de size ilham veren,sizi harekete geçiren sözler bulduktan sonra panoyu hazırlamaya başlayabilirsiniz! Bir mantar pano veya büyük boy bir çerçeve kullanabilirsiniz. Elinizdeki bütün fotoğraf,çizim ve sözleri bir araya getirip panonuza yapıştırın ve işte hazır! Panonuzu hep göreceğiniz bir yere asmayı unutmayın :)
Hepinize mutlu yıllar !
Brand Stylist and Owner of small shop Erika Brechtel #theeverygirl #office #inspiration Office Nook & Inspiration Boardvision board- I like how this one looks more organized than others... the typical collage is way to busy and chaotic.28bc41c1cdc7869903ad47e450703a50.jpg 565×845 pixels


Yorumlar

Popüler Yayınlar