TATİLDE YAPILABİLECEKLER LİSTESİ

Herkese tekrardan merhaba!
Final dönemi post paylaşmaya biraz ara verdim ama tatilin başlamasıyla ben de kahvemi elime alıp bilgisayarın başına geçtim rahatça.Herkesin tatilde olduğu bu dönemde tatilimizi nasıl iyi değerlendiririz,okula döndüğümüzde "Tatil de ne çabuk geçti yaa hiçbir şey yapamadım" dememek için neler yapabiliriz birkaç öneri vermek istiyorum.

Öncelikle tatilde mutlaka dinlenin.Okul maratonu hepimizi yoruyor,yıpratıyor.Yeni döneme enerjik, dinlenmiş bir modla başlayabilmek için dinlenmeyi ihmal etmeyin.                                                         
Görüşmediğiniz arkadaşlarınızla buluşun,gezin,yeni yerler keşfedin ve bol bol sohbet edin eğer siz de benim gibi whatsapptan birşeyler anlatmayı sevmeyenlerdenseniz anlatacak çok şey birikiyor :)         

  ριитєяєѕт: @hannahsportiell ιиѕтαgяαм: @h.hannah.s тυмвℓя: @hannahsportiell

Kitap okuyun. Derslerin arasında çoğu zaman bir kitaba başlayacak vakit bulamıyoruz veya başlasak da okumaya devam edemiyoruz.Tatil bu yarım kalan kitapları bitirmek için adeta biçilmiş kaftan! Alın elinize bir bardak çayınızı,girin bir battaniyenin altına ve kitabınızı okuyun.

Enjoy those lazy mornings. Stay in your pjs, read a book, watch a movie, eat junk food, and just relax. fall reading

Ailenizle vakit geçirin.Odanıza kapanıp bilgisayar oynamak yerine ailenizle bir arada oturup sohbet
edin.
                  Group Photography Poses
Dizi/film izleyin.Bir oturuşta bir sezon bitirmek bugünler için var ;)

Pinterest: ☾OohmyJupiterr The lazy days with chocolate and gossip girl. You know,you love me.
Herkese iyi tatiller !



Yorumlar

Popüler Yayınlar